Zbog ove hrane nemate ravan stomak!

U većini slučajeva, masne naslage na stomaku se nakupljaju kao rezultat konzumiranja više kalorija nego što vaše tijelo treba. U drugim slučajevima, razlog je nadutost u stomaku koja muči veliki broj žena.

stomak

Važno je razumijeti da hrana koja gomila masnoću na području stomaka, isto tako stvara masne naslage i na ostatku tijela. Dakle, kontrolisanje unosa određenih namirnica pomoći će vam ne samo da dobijete ravan stomak o kojem sanjate, nego i da smanjite ukupnu težinu.

Gazirana pića bez šećera

Svaki slatki proizvod s oznakom “bez šećera” ili “nula šećera” vjerovatno će sadržavati šećerni alkohol koji je štetan za vaš organizam. Iako je na piću jasno naglašeno da se radi o niskokaloričnom napitku, ono kod većine ljudi stvara stomačić od nadutosti. Osim toga, gazirana pića sadrže nadomjestak za šećer koji je djelomično probavljiv i ima tendenciju da potakne glad, što dovodi do debljanja.

Alkohol

Alkoholna pića uzrokuju nakupljanje masnoća u najosjetljivijim područjima tijela, uključujući stomak. Baš kao i bomboni, alkohol sadrži velike količine kalorija koje nude vrlo niske vrijednosti za vaše cjelokupno zdravlje i prehranu. Osim toga, alkohol ima veliku tendenciju da stvori ovisnost, što znači da možete skupiti veliku količinu masti u vrlo kratkom vremenu. Ipak, ako ne možete bez alkohola, izaberite crno vino koje dokazano ima svojstva koja pomažu protiv starenja i za bolje zdravlje srca.

Smrznuta hrana

U većini slučajeva smrznuta hrana sadrži ogromne količine masti, soli i konzervansa, zbog čega ima bolji okus od drugih namirnica. Natrijum, koji je glavni sastojak smrznute hrane, glavni je krivac za izazivanje nadutog i napuhanog stomaka, a smrznuta hrana vam pomaže i da zadržite prekomjernu težinu i masne naslage. Ako nemate vremena za kuhanje, ne brinite, možete jesti vlastite obroke koje ste zamrznuli, samo izbjegavajte kupovnu smrznutu hranu.

Bijeli hljeb

Budući da je slađi i jeftiniji od svojih smeđih i drugih hranjivih pšeničnih kolega, većina ljudi odlučuje se za bijeli hljeb. Međutim, treba naglasiti da se bijeli hljeb pretvara u šećer koji se zatim apsorbuje u vaš sistem, a višak šećera pretvara se u masti koje su loše za vaš stomak. Kao i kod druge hrane prepune šećera, bijeli hljeb ima veliku energetsku, ali minimalnu nutritivnu vrijednost. Da biste dobili i održali ravni stomak, morate se odreći bijelog hljeba i pronaći alternativnu zamjenu od cjelovitih žitarica.

Šećer

Nedostatci bijelog i smeđeg šećera već su odavno poznati pa se on smatra neprijateljem broj jedan za ravan stomak. Velike količine šećera, koje se razgrade, natalože se kao masne naslage na stomaku. No, nije jednostavno apsolutno izbjegavati šećer jer ga ima u velikom broju namirnica, poput voća, koje nisu ni slatkiši ni kolači. Srećom, postoje brojne zamjene za šećer kao što su prirodni zaslađivači, stevia i ostali proizvodi koji se mogu kupiti u prodavnicama zdrave hrane.

Izvor: centarzdravlja.hr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti