Top 10 najboljih namirnica za izgradnju mišića i super izgled

  • Jaja Dobar su izvor lako probavljivih proteina. Važna su zbog aminokiselinskog sastava jer proteini životinjskog porijekla poput mesa, peradi, jaja, ribe i mliječnih proizvoda osiguravaju sve esencijalne aminokiseline u količini koja odgovara potrebama organizma.
  • Sirutka Visokovrijedna namirnica s niskom energijskom vrijednosti čiji su proteini lako probavljivi te se gotovo u potpunosti resorbiraju u organizmu a bitni su za izgradnju tkiva, enzima i hormona.
  • Crveno meso Sportisti imaju povećane potrebe te potencijalno povećane gubitke željeza pa je manjak željeza najčešći nutritivni manjak među sportistima. Jedan od najboljih izvora željeza upravo je crveno meso.
  • Sok od narandže Da bi se pospješila apsorpcija željeza u organizmu, potreban je vitamin C, koji ćemo u velikim količinama dobiti iz voća ili povrća.
  • Mlijeko (ili čokoladno mlijeko) Istovremeno osigurava vodu, proteine, ugljikohidrate i kalcij, tako da može biti korisno za rehidraciju, hipertrofiju (rast) mišića, nadoknadu glikogena i mineralnih tvari ili izvor hranjivih tvari između dvije epizode vježbanja.
  • Banana Ovisno o stepenu zrenja može biti izvor otpornog škroba, što je funkcionalno prehrambeno vlakno s povoljnim učincima na zdravlje ili hrana s visokim glikemijskim indeksom korisna za obnavljanje glikogena nakon tjelesne aktivnosti.
  • Đumbir Dva grama na dan kroz desetak dana djeluje kao analgetik nakon dugotrajnog i iscrpljujućeg vježbanja.
  • Sok od cvekle Bogat je nitratima pomoću kojih nastaju spojevi koji poboljšavaju opskrbu mišića krvlju.
  • Sok od višnje Zahvaljujući fitohemikalijama i antioksidansima, pomaže oporavku nakon dugotrajnog trčanja.
  • Grožđice Mogu osigurati ugljikohidrate tokom tjelesne aktivnosti i doprinose unosu željeza.

Dodatni savjeti:

  • Krvne žile donose hranjive tvari Mišići su opskrbljeni krvnim žilama, koje donose hranjive tvari i kisik, te nervima, koji podražuju mišićna vlakna, što omogućava mišićno stezanje i opuštanje.
  • Žene ne postaju lako premišićave Žene neće postati pretjerano mišićave osim ako ne uzimaju steroide ili druge štetne dodatke te ako ne podižu prevelika opterećenja.
  • San pomaže u oporavku i rastu Teško je izgraditi mišiće bez odgovarajućeg spavanja – sedam sati noću, po mogućnosti osam. U spavanju se većina  hormona, kao što je hormon rasta, oslobađa, što omogućuje da se tijelo oporavi i raste.
  • Mišiće izgrađuju razne aktivnosti Nije sve samo u podizanju tegova. Možete izgraditi mišiće nošenjem tereta, veslanjem, plivanjem, hodanjem po stepenicama i na bezbroj drugih načina. Uz to, tijelo se oporavlja i mišići rastu i u dane odmora.
  • Jedite 5 ili 6 manjih obroka Ako imate redovne i pravilno raspoređene obroke, tijelo će koristiti energiju iz hrane. Ako smanjite unos, brzo ćete trošiti energetske zalihe u obliku glikogena, a nakon potrošnje dolazi do trošenja mišićne mase.
  • Pijte dovoljno vode Odrasli zdravi ljudi trebaju popiti od 8 do 10, a ljeti i 12 čaša vode na dan. Uz to, za svakih pola sata tjelesne aktivnosti preporučuje se unos još 0,5 litara tekućine.

Izvor: 24sata.hr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti