Prestanite da vjerujete u ove mitove ako želite da smršate

Ako ste već na dijeti ili se još dvoumite, ovo su mitovi u koje ne smijete vjerovati ukoliko želite da izgubite kilograme.

deb

Veganska ishrana garantuje mršavljenje

Istina je da je ishrana bogata povrćem zdrava, ali to ne mora uvijek da bude tako. Izbacivanjem mesa i mliječnih proizvoda gubite ključne nutrijente poput kalcijuma, vitamina D, željeza, cinka i omega 3 masnih kiselina. Važno je kako pripremate obroke, a mnoga veganska hrana sadrži zaslađivače ili se priprema na ulju.

Masti su loše

Pržena hrana je nezdrava, ali postoje masti koje su prijeko potrebne vašem organizmu. Mast je potrebna tijelu kako bi apsorbovala važne nutrijente poput vitamina A, D, E i K. Najzdravija je mast iz plave ribe ili orašastih plodova, a za kuhanje koristite maslinovo ili kokosovo ulje.

Ugljeni hidrati goje

Oni su važan dio zdrave ishrane i tijelu su potrebni kako bi proizvodilo energiju. Birajte zdrave ugljene hidrate poput hljeba i tjestenine s cijelim žitaricama, tamnu rižu i sl. Oni se sporije razgrađuju u tijelu pa ćete se duže osjećati sito.

Gluten je loš

Gluten šteti ljudima koji imaju intoleranciju na njega, ali osobama koje ga dobro podnose može biti od velike koristi. Stručnjaci vjeruju kako unošenjem glutena smanjujete želju za slatkom hranom.

Dijetalna pića su zdrava

Zaslađena su vještačkim zaslađivačima koji su kancerogeni. Osim toga, vještački zaslađivači ne zadovoljavaju želju za slatkim već podstiču hormone za osjećaj gladi.

Kasni obroci debljaju

Metabolizam se usporava tokom noći, ali zato što spavate ne znači da on prestaje da radi. Tijelu je potrebna hrana koju će variti dok spavate. Naravno, uveče ne jedite masnu i prženu hranu, odlučite se za laganije večere – bez imalo griže savjesti.

Izvor: gloria.rs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti