Ne podcjenjujte moć ove jednostavne aktivnosti jer vas može izliječiti od mnogo toga

Najmanje je važno gdje i koliko to radite

walk1

Osjećate se bezvoljno, grozničavo, depresivno, pod stresom ste, nervozni, čudnog ste raspoloženja … ?

Jeste li uopšte svjesni da takvo stanje napada cijeli vaš organizam i čini vam, lančanom reakcijom, toliko toga lošeg, a može se izliječiti jednom običnom šetnjom.

Šetnja je, ljudi dragi, danas jako podcijenjena i tu grešku moramo početi ispravljati.

Uopšte nije važno gdje šećete, kako šećete, s kim ste i gdje ste se zaputili, važno je samo, pogotovo kad osjetite atak lošeg raspoloženja, da izađete i krenete.

Psiholozi su to objasnili osjećajem sreće kojeg nesvjesno dobijamo uslijed fizičkog pokreta. Oni kažu da je čovjek jednostavno programiran za šetanje pa se nedostatak aktivnosti očituje kao greška koja koči normalno funkcionisanje organizma.

walk2

Upravo je zato vježbanje toliko važno no, kako puno ljudi nikada ne vježba, zato je ta šetnja postala tim važnija. I zaista nije važno hoćete li prošetati dva kruga oko zgrade, otići do šume ili šetati da biste gledali izloge.

Do tog su zaključka došli stručnjaci koji su radili na paralelnim istraživanjima, s nekoliko stotina studenata koji u stvari nisu ni znali svrhu ispitivanja. To su napravili zato da dobiju što vjerodostojnije odgovore, a ovako je teklo ispitivanje:

Jedna grupa studenata zaputila se u šetnju po kampusu od 12 minuta, druga grupa je šetala po unutrašnjim prostorima univerziteta, dok je treća grupa ostala na kampusu gdje su gledali slike i videa univerzitetskog interijera. Potom su ih ispitivali o njihovom raspoloženju te je grupa šetača, obje grupe, kolektivno prijavila puno bolje raspoloženje koje su osjetili nakon te obične šetnje. Napisali su da se osjećaju nekako bolje, koncentracija im je malo bolja, imaju malo više samopouzdanja i uopšte – bili su nekako poletniji. U svakom slučaju, osjećali su se bolje.

Potom je napravljeno još jedno ispitivanje. Poslali su u šetnju studente koji su, nakon nje, trebali sjesti i napisati esej od barem dvije stranice. Dakle, znali su što ih čeka pa su ocijenili kako se zbog eseja osjećaju prije i nakon šetnje, i svi su prijavili da im je šetnja puno pomogla da ga lakše napišu.

Dakle, kad god osjetite da baš niste svoji, samo ustanite, stavite nogu pred nogu i jednostavno krenite. Pet minuta bit će puno bolje nego da ste ostali sjedeći, zatočeni u lošem raspoloženju.

A ovi rezultati sad su vam barem dokaz da vam za šetnju ne treba ni plan, ni oprema, ni adekvatna staza.

Izvor: index.hr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti