Kontrola APETITA: Kako ga zavarati

Skidanje viška kilograma sigurno vam neće uspjeti ako ne kontrolišete svoj apetit, pa evo nekoliko jednostavnih savjeta kako ga zavarati

apetit

Apetit je glavni neprijatelj u bitci s viškom kilograma, jer ako se nikako ne možete suzdržati od jela, sve vam je uzalud – kilogrami neće otići.

Stoga, evo nekoliko jednostavnih savjeta kako smanjiti apetit:

Jedite i zapisujte – napravite tabelu i zapisujte što sve jedete. Često žvaćemo, a da toga uopšte nismo svjesni. Jedemo ostatke da se ne bace i posežemo za grickalicama koje su nadohvat ruke. Kada su u pitanju ostaci, stavljajte manje porcije, a grickalica se riješite.

Jedite voće – jabuke su bogate vlaknima i niskokalorične te su odličan saveznik u suzbijanju apetita. Posegnite za njima kad osjetite glad. Odlične su i kruške, ali i banane. One će vas sigurno zasititi. Istina, imaju više kalorija od ostalog voća, ali manje od bilo čega iz pekare.

Supe – ako još uvijek nemate naviku jesti juhu, naviknite se što prije. Naravno, govorimo o domaćoj supi, a ne onoj iz kesice. Ona je odličan uvod u ručak. Smirit će vas i nećete navaliti na glavno jelo, već ćete, kad ono stigne na stol, biti staloženi i taman siti da ga možete u miru i s mjerom pojesti. Supe su efikasan odgovor na pitanje kako smanjiti apetit.

Koristite svježe i pikantne začine – obogatite svoje obroke svježim začinima. Oni će im dati bogat okus i učiniti da prije budete siti. Jednako djeluju i ljuti začini, koji uz to zagrijavaju tijelo, ubrzavaju metabolizam i tope celulit.

Pijte vodu prije hrane – osjetite li glad prvo popijte čašu vode. Možda ste samo žedni. Često se dogodi da smo žedni, a ne gladni.

Poklonite velike tanjire – hranu servirajte na malim tanjirima i prevarite mozak. To što pojedete bit će vam sasvim dovoljno. Na sto uz porcije stavite samo salatu. Definišite porcije i naviknite tijelo na njih. Budite disciplinovani za stolom.

Propisno žvačite i polako jedite – ne zaboravite sjesti za sto kad jedete i propisno prožvakati svaki zalogaj. Ne žurite se. Uživajte u obroku i društvu.

Svijest – porivi za hranom su mnogobrojni, a jedino glad je opravdana. Osvijestite se o onom šta jedete i kada jedete i je li posežete za hranom iz utjehe.

Izvor: metro-portal.rtl.hr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti