Kako jesti slatko i održati liniju?

Slatka hrana je gotovo svima najveća slabost i obično se okrivljuje za višak kilograma, no uz ovaj trik nećete više imati problema

slatkis1

Slatka hrana univerzalni je krivac za naše probleme s kilogramima, naročito ako ste na dijeti i brojite kalorije, pa povremeno zaglibite s par kolača u ustima … i onda je sve gotovo. Ne bi trebalo biti tako, tvrde stručnjaci, jer zapravo možete jesti slatko i na dijeti ako se držite pravila tri griza.

Šta je pravilo tri griza? Naučnici su dokazali da se do trećeg griza naše nepce navikne na okus hrane i u tom trenutku je možete prestati jesti jer ste zadovoljili znatiželju i uživali u okusu koji volite.

Kako to ide? Evo ovako:

Prvi griz – punog je, snažnog okusa koji donosi zadovoljstvo nepcu

Drugi griz – njime potvrđujete zadovoljstvo prvog griza, ali više nije tako fantastičan

Treći griz – nepce prepoznaje okus i znate da ta hrana ne može imati još bolji okus, zadovoljili ste potrebu

slatkis2

Ukratko, deserti više ne moraju biti zabranjeno voće za vas, čak i ako ste na dijeti, jer umjesto da brojite kalorije, brojite grizove slatkog i grižnja savjesti ne treba postojati – pojeli ste slatko, zadovoljili žudnju i unijeli dovoljno malo kalorija da oko toga ne morate razbijati glavu.

Što je još bolje, ovo pravilo možete koristiti sa svim vrstama hrane, tako da ni večere ili zakuske ne moraju biti mjesta koja se izbjegavaju – dovoljno je isprobati par vrsta hrane s tri griza i nećete se dovesti u nepriliku.

Stoga, zadovoljite svoje želje tokom dijete raznim vrstama hrane koristeći ovaj trik i kilogrami će se garantovano istopiti.

Izvor: metro-portal.rtl.hr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti