5 vježbi kojima ćete se riješiti mlohavih ruku

TOK TRENINGA

Za današnji trening će vam trebati pomagalo. Dodatno opterećenje je jako važno ako želimo ojačati mišiće. Ako imate tegove, to je super. Ako nemate, ništa zato. Rješenje mogu biti različite vrste ambalaže, od flaša za vodu do ambalaže za deterdžent. Nije bitno što je, važno je da pronađete dodatno opterećenje uz koje ćete pravilno izvoditi vježbe (pazite da su obje flaše napunjene jednakom količinom vode).

Trening će biti kružnog tipa i neće biti ograničen vremenom nego brojem ponavljanja. Svaku vježbu ćete ponoviti 20-30 puta, jednu za drugom. Kad napravite svih pet vježbi, uzmite 2 minute odmora. Cijelu grupu vježbi ponovite četiri puta.

ISTEZANJE RUKE U LAKTU

Znam da je najproblematičniji onaj stražnji, mlohavi dio ruku, zato se odmah primamo tog područja. Istezanje ruke u laktu izvodimo tako da stopala postavimo u širinu ramena, blago savijemo koljena i nagnemo se prema naprijed. Ruke pritisnemo uz tijelo i podignemo laktove. Iz početnog položaja istegnemo ruke, zadržimo jednu sekundu i opet ih opustimo. Tokom izvedbe budite oprezni da je gornji dio ruke miran, a da se kretnja događa samo u donjem dijelu

ODMAK RUKE U RAMENU

Uz pomoć druge vježbe ćemo ojačati gornji dio ruke. Ne zaboravite, za vitke ruke moramo opteretiti sve mišiće tog područja. Kao i kod prve, kod druge vježbe stopala postavimo u širinu ramena i blago savijemo koljena. Ruke postavimo uz tijelo i napnemo trbušne mišiće. Iz početnog položaja odmaknemo ruke toliko visoko da s trupom čine pravi ugao. U krajnjoj tački se zadržite jednu sekundu i vratite se u početni položaj. Pazite da tokom vježbe ne pomičete bokove.

SPUŠTANJE TERETA IZA GLAVE

Treća vježba je mnogima vjerovatno nepoznata, ali ništa zato. Upravo su male tajne ono što nas čini drugačijima od većine. Za početak ruke s teretom istegnemo iznad glave. Iz početnog položaja zatim spuštamo teret iza glave i vraćamo ga na početnu tačku. Tokom vježbanja pazite da laktovi ostanu u početnoj poziciji. Nemojte dozvoliti da se laktovi pomaknu prema van. Osim toga, pazite na to da teret spuštate nešto niže od pravog ugla.

PREGIB RUKE U LAKTU

Odlučili smo ojačati sve mišiće ruke, a za to će se pobrinuti četvrta vježba. Pregibom ruke u laktu opterećujemo prednji dio ruke. Sve što morate napraviti je postaviti se u već poznati, početni položaj i ruke blago odmaknuti od tijela. Iz početnog položaja ćete savijati i istezati ruke. Tokom vježbe pazite da su ruke cijelo vrijeme blago odmaknute od tijela, te da je kretanje kontrolisano. Isto vrijedi i za spuštanje i za dizanje.

SPUŠTANJE NA KLUPI

Za predzadnju vježbu će vam trebati pomagalo. To može biti sto, klupica, stolica na koje se možete nasloniti i oduprijeti. Dlanovima se naslonimo na podlogu (klupicu) i noge istegnemo pred sebe. Potom se iz početnog položaja horizontalno krenemo spuštati prema tlu. Neka u najnižoj tački između gornjeg i donjeg dijela bude ugao od približno 90 stepeni. Ono na što morate paziti kod ove vježbe je da se s tijelom ne odmičete previše od klupe ili stola. Kad dođete do krajnje tačke, vratite se u početni položaj.

I, šta kažete, djevojke? Jesmo za jedan dobar trening?

Bez brige, i muškarci uz pomoć ovog treninga mogu učvrstiti ruke, zato brzo pripremite svoju omiljenu muziku, peškir i vodu i primite se novog treninga.

Izvor: metro-portal.rtl.hr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti