GLEDAJU NAS BEZ PRESTANKA: Snimaju vas tokom leta, prate šta jedete, čitate, pa čak i kada kopate nos!

Kao da vam skeniranje i pretraživanje od strane uposlenika na aerodromu nije bilo dovoljno, sada će vas i snimati tokom leta.

Putnike avio kompanija će nadzirati kamere koje ih mogu nasumično fotografisati, snimati kako jedu, čitaju i čak kopaju nos. U Hong Kongu se u svaki naslon za glavu postavljaju pojedinačni ekrani kamera, koji gledaju svakog putnika.

Cathay Pacific sa sjedištem u Hong Kongu je na zadnji dio svakog sjedišta, u avionima ove kompanije, instalirao “zabavne ekrane”. Ovi su ekrani opremljeni kamerama koje mogu prividno nadgledati kretanja i lične preferencije svakog putnika. Jedino mjesto na kom nisu instalirane kamere jesu toaleti.

VAZDUHOPLOVNA FIRMA NADGLEDA SVAKOG PUTNIKA RADI “ISPUNJAVANJA POSLOVNIH POTREBA”

Cathay Pacific implementirao je novu politiku tako da mogu iskoristiti vaše ponašanje, vaše lične sklonosti i analizirati vaše povratne informacije kako bi poboljšali svoj marketing i prodaju. Vazduhoplovna kompanija je rekla da podatke može pohraniti u nedogled ili “onoliko dugo koliko je potrebno”. Podaci koje prikupljaju o putnicima uključuju “informacije poput prethodnih aranžmana o putovanjima, povratne informacije o vašim iskustvima, detalje o izgubljenoj prtljazi i druge tvrdnje, vašu upotrebu sistema za zabavu tokom leta, te povezanost leta, vaše slike snimljene CCTV-om u salonima i avionima na aerodromu.

Slike će se koristiti za izgradnju detaljne baze podataka o svakom putniku. Analizirat će se sve što putnik napravi na aerodromu i svaki program kojeg gledaju u avionu. Sve što budu tražili bit će pomno pregledano. Analizirat će se i svaka crta i izraz lica, pružajući psihološki profil svakog putnika. Tako se može predvidjeti buduće ponašanje ljudi, a trgovci mogu najbolje iskoristiti potrebe i želje putnika.

NEMA GARANCIJE KAKO ĆE SE LIČNI PODACI ČUVATI

U svojoj novoj politici Cathay Pacific uvjerava da će učiniti najbolje što mogu kako bi osigurali zaštitu ličnih podataka, ali priznaju, “ne može se garantovati nikakav siguran prenos podataka putem interneta … zaštićen od provale.” U stvari, Cathay Pacific pretrpio je veliko hakiranje podataka u 2018. godini, izgubivši lične podatke o 9,4 miliona putnika. Te informacije uključuju lične karte i brojeve pasoša.

Ako hakiranje već nije bio dovoljan problem, vazduhoplovna kompanija takođe priznaje da sve lične podatke koje prikupe mogu podijeliti s „partnerima treće strane u marketinške svrhe“. Naravno, s vremenom bit će iskorišteni mnogi podaci putnika, kao i njihove fotografije te ponašanje koji se analizira kako bi se “prilagodilo njihovo iskustvo”. Uređaji za zabavu mogu se koristiti za video pozive između sjedala i za kontakt s posadom. Ipak, mnogim putnicima nije ugodno kad im “veliki brat“ bulji u lice tokom leta i nadgleda svaki njihov pokret.

Cathay Pacific nije jedina vazduhoplovna kompanija koja uvodi pojedinačne kamere u svako mjesto u avionu. United Airlines, Delta, American Airlines i Singapore Airlines u protekloj su godini uveli vlastitu verziju nadzora leta. Uređaji opremljeni kamerama za nadzor putnika. Kompanije su na kraju su bile prisiljene prikriti kamere kako bi “uvjerile kupce” da ih nisu snimali cijelo vrijeme.

Ipak, čini se da i ove kompanije postaju vrlo slične Facebooku, Google uređajima sa Android sistemom i špijunskim proizvodima poput Amazonove Alexe. Iskopaju vaše lične podatke i ponašanja kako bi stvorili psihološki profil o vama tako da vas mogu izmanipulisati time kako biste postali dobar kupac ili poslušan subjekt neprestane policijske države.

Izvor: logicno.com

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti