Detoksikacija organizma u nekoliko jednostavnih koraka i sa malo stresa

Danas se puno piše o detoksikaciji organizma. Ali šta je zaista detoksikacija? Jednostavno želim da je shvatite kao ‘veliko pospremanje’ organizma. Ženski dio publike odmah će shvatiti o čemu govorim! Barem jednom godišnje svaka žena krene u veliko pospremanje svog domaćinstva pa mislim da bi bilo vrijeme da to isto učinimo i za naše tijelo.

Postoje razni programi detoksikacije organizma. Koji ćete odabrati prepuštam Vama, no uz opasku da konsultujete stručnu osobu, obzirom da je svako od nas individualna osoba ono ‘što koristi mojoj komšinici’, ne znači da će koristiti i vama. U ovom postu ću Vam dati nekoliko jednostavnih savjeta kako to učiniti sa što manje stresa

Znakovi koji govore da bi bilo vrijeme za detox:

• umor

• probavne smetnje (najčešće opstiapacija „zatvor“)

• glavobolje

• bolni PMS

• bolovi u zglobovima, mišićima

IZBJEGAVAJTE SLIJEDEĆE NAMIRNICE:

• alkohol,komercijalne sokove i gazirana pića

• kafu

• šećer

• namirnice koje sadrže transmasne kiseline

• rafinirane namirnice

• ugljikohidrate koji sadrže pšenicu

• mlijeko i mliječne proizvode

• riblje proizvode nesigurnog porijekla (moguća kontaminacija živom)

Ove namirnice Vam neće škoditi ako ih koristite umjereno (uostalom, kao i sve u životu!), ali dugotrajnom upotrebom mogu kod nekih osoba dovesti do poremećaja u radu probavnog sistema i naškoditi  imunitetu te tako povećati rizik od upale i bolesti.

IZABERITE SLIJEDEĆE NAMIRNICE:

• integralne žitarice (posebno one koje ne sadrže pšenični gluten)

povrće iz provjerenog uzgoja

• voće i voćne sokove u vlastitoj pripremi (iz provjerenog uzgoja)

• mahunarke

• orašide i mlijeko dobiveno od orašida

• nezaslađeni čaj i filtriranu vodu

 Još jednom ću napomenuti da program detoksikacije organizma zahtjeva individualan pristup i obavezno se savjetujte sa stručnom osobom (doktorom, nutricionistom) ukoliko planirate započeti jedan takav program. Posebno je to važno za osobe koje boluju od hroničnih bolesti, autoimunih bolesti ili bilo kojeg oblika narušenog zdravlja te kod onih koji uzimaju dugotrajnu medicinsku terapiju.

Autorica: Dr. Alenka Brozina

Izvor: coolklub.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti