5 jutarnjih rituala za uspješan dan

Većina nas radi prekovremeno: 40, 50 ili čak 60 sati svake sedmice. No, obzirom na distrakcije poput “čačkanja” po internetu, kafe pauze i katkada loše napravljenu organizaciju vremena, mi kvalitetno iskoristimo samo jedan dio radnog dana.

Evo pet praktičnih koraka koje možete uključiti u svoju jutarnju rutinu kako bi optimizirali svoje vrijeme u kancelariji i održali produktivnost tokom cijelog dana.

7 minuta vježbanja. Aha, ne 10 – samo sedam. Zašto? To je dovoljno kratko da to neće uticati na ostatak vaše jutarnje rutine i dovoljno dugo da se otresete od sve preostale inertnosti koju uključuje ustajanje iz kreveta.

Za one koji se pitaju šta znači tih 7 minuta treninga reći ćemo da postoji i aplikacija koja sve objašnjava. U samo sedam minuta, aktivirat ćete sve glavne mišićne grupe s ukupno 12 vježbi.

Neka vam početak dana bude zelen. Naravno, svi mi smo čuli da je doručak najvažniji obrok u danu,  pecivo, zdjelica pahuljica, jaja ili čaša jogurta su tu da se pokrene naš metabolizam.

Iako su ovo sve dobre opcije, bit ćete iznenađeni šta vam s druge strane može donijeti jedan zeleni jutarnji smoothie. Osim toga, ovaj napitak ćete napraviti brže i lakše negoli “klasični” doručak.

Jednostavno i brzo (oko minutu) za napraviti u blenderu: jedna jabuka, jedna banana, jedna narandža, šaka špinata, pola krastavca, nekoliko kockica leda i malo lanenog sjemena. Jeftino, jednostavno i uzbudljivo.

Pronađite 3 stvari koje želite ostvariti danas. Dok čekate da se smoothie izmiješa, prebacite se na kraj dana i razgovor sa svojim partnerom – znate, onaj koji počinje sa: “Kakav ti je bio dan?”

Fokusirajte se na tri stvari koje želite ostvariti u idućih 12 sati kako bi se osjećali da ste imali uspješan dan. Naravno, neće svaki dan donijeti neke epske uspjehe, ali ovakvo razmišljanje će vam pomoći da ste konstantno fokusirani na buduće stvari.

Organizujte svoj vremenski raspored za ostvarenje ciljeva. Jedna od najčešćih grešaka koju ljudi čine je da svoje liste zadataka ne posmatraju unutar vremenskog okvira. Ljudi koji znaju kako se suočiti s ovim su puno efikasniji u izvršavanju svojih zadataka. Za svaku od stvari koje danas trebate uraditi odredite potrebnu količinu vremena, a zatim dodajte još 33% dodatnog vremena – da budete sasvim sigurni.

“Presaberite” se nakon ručka. Odvojite 15 minuta odmah nakon ručka kako bi ste razmislili o ostatku radnog dana – neka vrsta profesionalne meditacije. Odvojite se od računara, ugasite ga, sjedite u sobu za sastanke i odredite ono što trebate uraditi u ostataku dana.

Razmislite o tome da li se sve oblikuje prema vašim razmišljanjima iz jutarnjih sati. Završavate li stvari prije roka? Kasnite li? Vidjet ćete da će vam ovih 15 minuta pomoći da utvrdite da li ste i koliko “skrenuli s puta”, šta je tome uzrok i kako da se vratite u ritam produktivnosti za ostatak dana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti