NAJLAKŠE MRŠAVLJENJE IKAD: Svi koji ne stižu da vježbaju, biće oduševljeni ovim trikovima

Kako izgubiti težinu pored gustog poslovnog rasporeda? Jednostavan odgovor bi bio da se sjetite da jedete samo zdrave grickalice i da organizujete svoje vrijeme bolje kako bi stigli da vježbate tokom dana.

mrs1

Međutim, iako je balans između ishrane i fizičke aktivnosti idealan za mršavljenje, nije tako lako to postići. Prosječan radni dan je uvijek tu da stane na put planu za gubitak težine. Usljed radnih zadataka nije uvijek moguće otići u teretanu ili na plivanje. Takođe, dok uveče stignemo kući, zaposleni su obično previše iscrpljeni za vježbanje.

Ali, to ne bi trebalo da vas obeshrabri od pokušavanja da izgubite težinu. Ako ne možete da vježbate nakon ili prije posla, uvijek možete od vaše kancelarije napraviti prostor za vježbu i ugrabiti 5 ili 10 minuta da se protegnete. Dugotrajno stajanje umjesto sjedenja pomaže u sagorijevanju kalorija, a nekoliko jednostavnih, svakodnevnih vježbi održaće vas sretnijima i produktivnijima.

Evo nekoliko jednostavnih savjeta i vježbi koje možete da radite dok sjedite za kancelarijskim stolom, a pomoći će vam da oslabite:

1. Stiskanje stvari i vrpoljenje

Biti fizički aktivan tokom dana je ključno ako želite da izgubite težinu i sagorite kalorije. Stiskanjem loptica ili drugih stvari oko vas ili stalnim raduckanjem možete izgubiti 350 kalorija dnevno. U “vrpoljenje” spada, na primjer, brzo udaranje tabanima o pod ili čak žvakanje gume. Iako svaki od tih pokreta sagori minimalni broj kalorija, njihova kombinacija će pomoći u mršavljenju.

2. Duboko disanje

Duboko disanje pomaže opuštanju uma i smanjuje otkucaje srca. Udišite kroz nos a izdišite kroz usta. Ova vežba je dobra za mišićni tonus. Smijanje takođe pomaže u mršavljenju jer steže stomačne mišiće, vježba vašu dijafragmu i otklanja stres.

3. Slijeganje ramenima

Stalno slijeganje ramena dok sjedite na vašem radnom mjestu je odličan metod za gubljenje težine. Lako je da se izvede, a pomjeranje mišića vaših ramena otkloniće stres. Podignite ramena što je više moguće i držite ih tako oko pet sekundi. Potom ih opustite i ponovite postupak. Ponovite koliko god puta možete, a za najbolji efekat protegnite i vrat.

mrs2

4. Stimulisanje probave

Što brže vaše tijelo probavi hranu, bolje su šanse za gubitak težine. Ova vježba za probavu pomoći će vam da imate ravan stomak. Da bi je izveli pravilno, uvucite stomak što je više moguće, a potom ga izbacite van. Dok ga uvlačite udišite vazduh, a dok ga izbacujete izdišite. Ova vežba stimuliše priliv krvi u stomak, pomera stomačne mišiće i doprinosi probavi.

5. Ispružanje nogu

Ne treba ići u teretanu da bi sredili vaše mišiće nogu nakon svakodnevnog sjedenja na poslu. Ovu jednostavnu vježbu možete obaviti na stolici. Prebacite jednu nogu preko druge i odignite ih od poda. Dok su noge u vazduhu, pritisnite gornju nogu na dole, dok istovremeno donjom nogom pružate otpor. Promijenite poziciju nogu i ponovite. Radite ovo dok se mišići ne umore.

6. Čučnjevi na stolici

Ovo je sjajna vježba za jačanje vašeg tijela i sagorijeva kalorije, a može se obavljati za kancelarijskim stolom. Svaki put kad sjednete ili ustanete sa stolice to je vežba. Ali, ako želite da smršate, morate da počnete tako što ćete ustati sa ispravljenom kičmom. Izbacite grudni koš i odignite se za tri centimetra od stolice, kao da sjedate na nju. Zadržite ovu poziciju 10 sekundi i onda se uspravite u stojećem položaju. Radite ovu vježbu više puta dnevno za pravi rezultat.

7. Protezanje

Dugo sjedenje koči tijelo. Protegnite vaš vrat i pomoći će vam da se otkočite. Prvo sjedite pravo, opuštenih ramena. Savijte glavu ka lijevom ramenu i držite ovaj stav oko 5 sekundi, pa vratite glavu u početnu poziciju. Sada je savijte ka desnom ramenu, držite 5 sekundi i vratite. To je jedan ciklus. Uradite 6-8 ciklusa dnevno za prave rezultate.

mrs3

8. Okret na stolici

Ova jedna od najlakših vježbi izvodi se sjedeći. Za ovu vježbu vam je potrebna plastična flaša. Smjestite se na ivicu stolice i držite leđa pravima. Držite flašu sa obje ruke u horizontalnoj poziciji blizu grudnog koša, okrenite tijelo na desno i držite stav oko pet sekundi pa se vratite u početnu poziciju. Ponovite pokret na lijevu stranu. Napravite 5-6 ovakvih ciklusa.

9. Protezanje dlanova

Može se izvoditi sjedeći ili stojeći. Sjedite pravo sa ispruženim rukama i dlanovima okrenutim naprijed. Lijevom rukom prihvatite prste desne i gurajte ih unazad, ka sebi. Držite poziciju 30 sekundi i pustite, ponovite sa istom rukom. Ponovite 5-6 ovakvih ciklusa.

10. Zdrave grickalice i puno vode

Na poslu jedite samo zdrave grickalice, kao što su orasi, suho voće, ali i maslac od kikirikija, nemasni jogurt, svježi sir, mrkve ili krastavci. Držite se hidriranim i pijte svježu vodu. Tokom ljeta popijte bar dva litra vode dnevno.

Izvor: srbijadanas.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti