Kako na stresne situacije na poslu reagovati smireno?

Anksioznost, stres, nezadovoljstvo, sukob pa čak i izdaja, nisu rijetke pojave u odnosima između dvoje ili više osoba, posebno ako se radi o ljudima iz vašeg radnog okruženja.

stres

Koji god razlog bio, na izboru vam stoje dvije mogućnosti rješavanja problema – možete reagovati, odnosno, uzvratiti istom mjerom ili pak odgovoriti, odnosno, postupiti zrelo i odgovorno.

Iako se čini da je neko, vi ili suprotna strana, izašao kao pobjednik iz cijele priče, pobjednika zapravo nema. Aktuelni problem možda i jeste riješen, ali ostaje mnogo gorčine, nezadovoljstva pa i bijesa, koji će već pri prvim slijedećim daleko manjim nesuglasicama, dovesti do nove mučne situacije te sve glasnijih i neugodnijih svađa.

Često ćemo se naći u situacijama kada je poželjno odgovoriti, a ne reagovati bijesom i srdžbom. Marcel Schwantes u tekstu objavljenom na portalu inc.com, navodi sedam koraka za kontrolu bijesa.

1. Postavite granice s onima koji vas ljute
2. Zapitajte se što će se dogoditi ukoliko izgubite kontrolu
3. Zapitajte se zašto ste zapravo ljuti
4. Naučite se nositi s bijesom druge strane, kako biste kontrolisali svoj
5. Kada vam se ukaže prilika recite drugoj strani kako se osjećate. Prepričajte neki nedavni stvarni događaj koji je doveo do takvih osjećaja
6. Razmislite zašto je određena situacija izazvala bijes u vama
7. Nagradite se

Izvor: posao.hr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Povezane vijesti